Klacht of compliment

Wij doen doen onze uiterste best je zo goed mogelijk te helpen met je hulpvraag. We vinden goede, effectieve en klantvriendelijke dienstverlening heel belangrijk We vinden het fijn als je je ervaring met ons deelt.

Compliment doorgeven

Wil je ons een compliment geven, dan kun je dit natuurlijk met je hulpverlener delen. Je kunt ons ook een e-mail sturen naar info@cjgheemstede.nl.

Klacht indienen

Het kan ook zijn dat het contact niet naar wens is verlopen, of dat je een op- of aanmerking hebt over hoe je geholpen bent. Wij gaan graag met je in gesprek.

Wat kun je eerst doen

In 1e instantie bespreek je de op- of aanmerking met je hulpverlener. Heb je nog meer vragen of kom je er samen met de hulpverlener niet uit, neem dan contact op met Floor van Blitterswijk, co√∂rdinator van het CJG. Dat kan via 06 54 85 668 of stuur een e-mail naar f.vanblitterswijk@heemstede.nl

Mocht het gesprek met je hulpverlener en de co√∂rdinator niet naar tevredenheid zijn verlopen, dan kun je een klacht indienen via de gemeente.

Onafhankelijke vertrouwenspersoon

Je kunt ook gebruik maken een onafhankelijke vertrouwenspersoon in de jeugdhulp (AKJ). Bij de AKJ kun je terecht voor vragen, problemen en klachten. De ondersteuning van het AKJ is gratis. Zie www.akj.nl.