Klacht of compliment
Wij doen onze uiterste best je zo goed mogelijk te helpen met je hulpvraag. We vinden goede, effectieve en klantvriendelijke dienstverlening heel belangrijk We vinden het fijn als je je ervaring met ons deelt.
Compliment doorgeven
Wil je ons een compliment geven, dan kun je dit natuurlijk met je hulpverlener delen. Je mag ook een e-mail sturen naar info@cjgheemstede.nl(Verwijst naar een e-mailadres).
Klacht indienen
Het kan ook zijn dat het contact niet naar wens is verlopen, of dat je een op- of aanmerking hebt over hoe je geholpen bent. Wij gaan graag met je in gesprek.
Wat kun je eerst doen
Eerst bespreek je de op- of aanmerking met je hulpverlener. Heb je nog meer vragen of kom je er samen met de hulpverlener niet uit, neem dan contact op met Floor van Blitterswijk, coördinator van het CJG. Dat kan via (023) 548 56 68 of stuur een e-mail naar f.vanblitterswijk@heemstede.nl(Verwijst naar een e-mailadres)
Mocht het gesprek met je hulpverlener en de coördinator niet naar tevredenheid zijn verlopen, dan kun je een klacht indienen(Verwijst naar een externe website) via de gemeente.
Onafhankelijke vertrouwenspersoon
Je kunt ook gebruik maken een onafhankelijke vertrouwenspersoon in de jeugdhulp (AKJ). Bij de AKJ kun je terecht met vragen, problemen en klachten. De ondersteuning van het AKJ is gratis. Ga naar de website jeugdstem.nl(Verwijst naar een externe website)